Muistoja viimekesän tyrnin poiminta retkeltä

Piikkisistä pensasita huolimatta tyrnit maistui Ossillekin.

Kuuma meinasi olla vaikka kesä jo lopuillaan.
¤¤¤¤
Kuvia lenkkeily reitin varrelta


¤¤¤
Eläkepäivien viettoa kevät 2012

Maailmanmenon seurailua kotiportailta

Kommentit