Talvi on tullut vihdoinkin ja potkukelkkailu "kausi" avattu Ossin kanssa. Valjaat niskaan ja menoksi...vauhtia piisaa ![]()
Kuten huomaatte, kovin innokkaasti ei blogia päivitellä...enää. Ossi elelee lepposaa kotikoiran elämää ja emäntä ahertaa arjessa
Siinäpä se aika rientää. Mutta eihän tätä blogia raaski täältä poistaakkaan.......
Kommentit